Safety Day: 18 oktober 2018

Een unieke samenwerking tussen Vias Institute en Securitas - De Safety Day is een unieke samenwerking tussen Vias Institute en Securitas. Zo kan u op 18 oktober kiezen uit een 15-tal verschillende animaties en workshops. In totaal staan er meer dan 60 sessies ingepland.

Woensdag 16 mei 2018 — De Safety Day is een unieke samenwerking tussen Vias Institute en Securitas. Zo kan u op 18 oktober kiezen uit een 15-tal verschillende animaties en workshops. In totaal staan er meer dan 60 sessies ingepland. Zowel veiligheid op het werk en privé als veilige verplaatsingen komen ruimschoots aan bod. Integrale veiligheid dus die overal en altijd toepasbaar is.

WAAROM  ?

Door deze brede focus is dit de ideale inspiratie voor uw volgende ‘Safety Day’ of team-building. Bovendien telt deze vorming mee als verplichte bijscholing voor preventieadviseurs en komt eveneens in aanmerking voor de KMO-portefeuille.

Indien gewenst kunnen we deze  totaalbeleving ook voor uw bedrijf verzorgen, zonder dat u meerdere partijen hoeft te raadplegen. Je kan zowel terecht bij Vias Institute als Securitas. Wij luisteren graag naar uw noden en bieden u een gepersonaliseerd voorstel.

WANNEER EN WAAR ?

De Safety Day vindt plaats op 18 oktober bij Vias Institute van 8:30-18:00 uur.

INSCHRIJVEN KAN JE HIER