Koen Colpaert nieuwe woordvoerder Securitas

PRESS RELEASE: Koen Colpaert (31) uit Sint-Niklaas is vanaf heden Woordvoerder bij Securitas. Hij wordt zo het centrale aanspreekpunt voor de media.

Woensdag 4 januari 2017 — Koen Colpaert heeft een Master Nieuwste Geschiedenis (UGent) en een Master Politieke Communicatie (UA). Sinds 2011, voor hij aan de slag ging in zijn nieuwe functie bij Securitas, was hij woordvoerder in zowel de Vlaamse als de federale regering, met een focus op economische dossiers. In 2015 werd hij tijdens de Nacht van de Woordvoerder door een vakjury bekroond met de titel ‘beste perstekstschrijver van Vlaanderen’.

Securitas is een onderneming in volle ontwikkeling en een grote werkgever met veel groeikansen voor de werknemers. Ik kom terecht bij de marktleider in beveiliging, met een ijzersterke reputatie. De technologische ontwikkelingen stellen het bedrijf bovendien voor heel mooie uitdagingen. Die combinatie intrigeert mij enorm. De ideale omgeving om mijn expertise en ervaring inzake communicatie toe te passen.
- Koen Colpaert

We zijn blij om onze organisatie te versterken met een ervaren woordvoerder als Koen. Hij is de geschikte man om onze ontwikkeling van onze activiteiten op een nieuwswaardige manier aan de pers en de buitenwereld te communiceren.
- Régis Gaspar, Country President